هتل های تایلند
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل دوآنجیت پوکت تایلند

هتل دوآنجیت پوکت تایلند در ناحیه آب گرم دوانجیت در منطقه استوایی در نزدیکی ساحل پوتنگ بنا شده است  و خدمات رفاهی و تفریحی را  برای میهمانان و مسافران تورتایلند خود تدارک دیده است . اتاقهای هتل دوآنجیت پوکت تایلند دارای دکوراسیون چوبی تیره رنگ و تجهیزاتی مانند: اینترنت بیسیم می باشند. میهمانان و مسافران می توانند با شنا در استخر،صرف  نوشیدنی خنک یا در ماساژ مرکز آب گرم رفع خستگی نمایند و استراحت کنند. میهمانان عزیزی که علاقمند به تفریحات آبی، در زمانی کوتاه می توانند پیاده روی کنند و به ساحل برسند.

 

 

 

 

 

هتل ویستا یکی از هتل های 4 ستاره تایلند میباشد که شامل امکانات تفریحی مانند استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم و همچنین دارای اتاق های ویژه ، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP میباشد . امکانات ورزشی این هتل شامل مرکز بدنسازی ، کرایه دوچرخه است . دیگر امکاناتی که برای رفاه مسافران تور تایلند نوروز 94 در نظر گرفته شده شامل خدمات ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین ، خدمات تورها و فکس و کپی میباشد.

 

 

 

 

 

 

 هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند

 

هتل آیبیس پوکت ، در موقعیت مناسبی قرار گرفته است. این هتل تا خیابان بنگلا حدود 10 دقیقه و 5 دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد. و همچنین فاصله اش تا فرودگاه تقریبا 45 دقیقه است. مراکز خرید و رستورانهای زیادی در نزدیکی این هتل قرار دارد . امکانات این هتل شامل استخر شنای بزرگ ، دوچرخه ،و اتومبیل کرایه میباشد . غداهای رستوران هتل، با سلیقه ی مسافر درست می شود. مسافران و میهمانان در اتاق های مدرن و شیک استراحت کنند و از مراکز خرید اطراف دیدن کنند. فاصله هتل تا ساحل نیز بسیار کم می باشد. رستوران تایلندی هتل با انواع غذاهای مخصوص خود آماده پذیرایی از میهمانان می باشند . نوشیدنی ها و خوراکی ها به صورت شبانه روز در اختیار مسافران و میهمانان تورتایلند عزیز در صورت نیاز قرار می گیرد.

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور تایلند 94

تور لحظه آخری تایلند

قیمت پایه تور تایلند لحظه آخری

 





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,بهترین هتل های تایلند,ارزان ترین هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: